Az elmúlt hónapjaink olvasgatással, vlog nézésekkel teltek, hogy mire is lenne még előreláthatólag szükségünk.
Három dologra redukálódott:
1. Internet
Itt igazából mindenkinek át kell gondolni mit is szeretne, mi éri meg igazán számára. Két opciód lehet, ha saját netet akarsz: az egyik a SIM kártya, a másik pedig az úgynevezett WIFI tojás. Amennyiben egyedül utazol vagy legalábbis szeretnél saját netet a SIM kártya éri meg jobban, számunkra viszont egyértelműen a WIFI "tojás" volt a nyerő opció. Sokat lamentáltunk rajta, végül számolgattunk.
Szerintem egyértelmű miért is tettük le a voksot végül a "tojás" mellett (amúgy azért ragadt rajta a név, mert eredetileg tényleg tojás alakja volt). Végül az SKT mellett döntöttünk. Ennek a szolgáltatónak van rövid és hosszútávú bérlete is. 17 nap után már a hosszútávú árkategóriára át lehet menni.
Pár óra múlva jött is az e-mail, hogy türelmet kérnek, amint megérkezik az összeg véglegesítik a foglalásunkat. Amire figyeljetek, ha utaltok, hogy a beállításoknál a Minden Költséget a Feladó fizet... Én bénabéla voltam, nem figyeltem:)
Noh az átutalás és banki átváltások miatt két nap múlva jött az e-mail, hogy a rossz beállítás miatt (a feladó csak az országhatárig vállalja a költségeket- ez volt a banki alapbeállítás) kevesebb összeg érkezett hozzájuk, így talomba rakták a foglalást. Töredelmesen elnézést kértem, elmondtam hiába próbáltuk kártyával nem ment a hibaüzenetek miatt és azonnal elutaltam a különbözetet.
Pár órával rá már jött is az e-mail, hogy várják az összeget és szomorúan hallják, hogy nem tudtam fizetni és amennyiben el tudom mondani milyen hibaüzenettel utasított el minket a rendszer megköszönnék, ha megosztanánk velük. Noh itt már azt mondtam "Ezt nevezem ügyfélszolgálatnak"... Szerencsém volt, mert volt róla képem úgyhogy el is küldtem nekik, amit meg is köszöntek és amint átment a pénz már küldték is az adatokat. Hol, hogyan vehetem át, mini térképekkel a repterekről stb.
Egy szó, mint lassan ezer...KTE ügyfélszolgálatára egyetlen egy rossz szavam sem lehet. Pár órán belül mindig reagáltak, udvariasan, tökéletes angollal. Meglátjuk az átvétel is ennyire zökkenőmentes lesz-e :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése